ShoutMix chat widget

Saturday 23 April 2011

Bagaimana sahabat anda ?

Kisah ini menceritakan tentang saya dan awak

Awak dan saya BFF 
Awak dan saya selalu pegi sekolah same2 
Makan same2 
Main pun same2 
Masa SPM 
Result kite same2 GEMPAK 
Awak dapat IPTA 
Saya dapat sambung OVERSEA
Kini ..
Tiba msa nya untok saya pergi 
Awak jaga dri elok2 ye ?
Masa kat oversea 
Kita selalu berbalas email 
Satu hari ..
Saya tak ingat biler 
Awak dah tk balas email dan surat saya 
Puas saya tunggu
Selepas hari2 yang berikut nye 
Saya terus terputus hubungan dengan awak 
Hati ni sedih sangat 
4 tahun berlalu 
Akhirnya saya pulang ke MALAYSIA
Alhamdulilah
Rindunye kampung halaman 
Rindu giler kt awak
Sampai di rumah 
Saya terus menuju ke rumah awak 
Kedatangan saya disambut baik oleh ibu awak .. 
Lepas itu saya cari awak
Awak tahu ?
Saya belikan sesuatu untuk awak ..
Awak mesty suke 
Hati saye ibarat dipanah halilintar 
Mak awak kte awak dah tiada 
Awak terlibat dalam kemalangan
Air mata saya laju bagaikan hujan 
Saya dah kehilangan awak
Saya kehilangan teman hidup yang terbaik 
Awak 
Walaupon awak dah jauh dari saya 
Kenangan ni saya tak akan lupa sampai bila2 
Apakan daya ALLAH lagi sayang awak 
Semoga awak ditempatkn di kalangan orang2 yang beriman 
Saya sayang Awak 





No comments:

Post a Comment