ShoutMix chat widget

Tuesday 19 April 2011

MUKA SAME KEW ..??

ehem...ehem... baik assalammualaikum warahmatullahi wabarakatuh ,

sume sehat ? comfirm sehat kn ? kalau tk sehat tk dew makne nye lah nk bukak blog aku yang serba pink .. btol ? comfirm punye larh .. huahuahuahuahua .. nak tawu muke sape yang sme ? comfirm nye nk tawu larh kn ? macam larh aku tak tawu prangai readers2 aku neh cm neh ? oke2 .. jom kite mulekan perbicaraan ..

kowang sume kenal tk Nadhirah ? ala yang pendek2 cantik2 kecik2 tuh .. ala tk kn tk knal kowt .. ala dier awek budak hot kn .. spe nme budak hotstuff tuh ha ? oh ye Syamim .. aduii korang neh ketinggalan zaman botol .. hurmm , mungkin yang tk kenal mmang tk kenal kot .. hrmx , nevermind larh .. 

Die sbenarnye my bestiee gitu .. yup my bestiee .. hrmx , kalau kawan nun die cmfirm best yang teramat .. die manjew tawu ? hrmxx , die neh kalau nak dibandingkan dengan kowang sume die lagi smart tawu .. hrmx .. tarapa2 .. eh2 ..tittle lain tapi cite lain ape kejadah nye .. hahahahax .. oke2 .. serius lah skit nun org berkerjaya neh .. kiding ..

kite blk kepade post kitew .. oke.. muke aku nun die sme kew ? aku ase tak pon .. hrmxx , aku ase die lagi cntek daripade aku .. org kte aku siket jew cntik .. but mmang botol pon kn ? die penuh cntik .. hrmx .. whatever .. ak ase maybe muke kite owg sme dipandang owg hurmm , but aku tk cye .. baru 2 owg ckp muke kite owg sme kak efa  n  cekgu aslili ... hurmx .. waduh2 .. udah terlabet seyh nak pegi shopping TS PAVI gitu .. oke arh bye ..

P/S : if nak tawu dorang spe .. just click yang di boldkn .. k 

No comments:

Post a Comment