ShoutMix chat widget

Saturday 2 April 2011

Tak mawu nangis lagi

hrmxx , hoi2 .. korg tu ark akk aku ptos ngan bf die .. then aku la yg tukang pujok nyer .. die kte die da tk berdaye da .. skunk neh prangai die uwn da lain tawu .. die snyap jew .. da tk bsing cm dlu2 .. dlu die pemarah tpi skunk tk pown .. sian die aku tgnk .. slalu aku pujok die .. dngan ak2 .. pon nangis ..aku ade massege pakwe die gune fab korang tngk lah


Nur Ariesya Othman 02 April at 12:19
abg ? adek tngk kesian kt ekin .. stiap mlm die nngis .. sbb setiap malam abg slalu mcg die n col die .. die kte die dh tk larat nk idop n die da tk kuat cm dlu .. bile die tngk fb abg .. gmbar abg .. msti die akn nangis .. adek cube sabar kn die tapi .. die tk boleyh gk .. setiap blk skolah .. kelas abg sebelah kelas die .. then blk abg slalu ngan farah .. die jeles sngad .. ekin kte farah dh cri kebahagian die .. abg please abg .. pujok die jgn kasi die nangis lagi ..
Hatim Rasyad 02 April at 12:41 Report
x tahu la. abg nak buat macam mane lagi. xpe la abang cube.
Nur Ariesya Othman 02 April at 14:58
hrmx , k .. ekin .. pon dah tk mcm dlu lagi .. kalau dlu die suke bergaul ngan kiteorg ... tapi skunk ddk pon diam jew .. dlu die jew yg bising .. kecoh satu umah .. dlu die pemarah .. skunk da tk .. ekin dlu dngan skunk da lain tawu .. adek tngk merane jew idop die .. adek da tk snggop nk tngk die cm tuh .. adek nk ekin yg dlu k 

----------------------------------------------------------------------------



hrmxx .. tuh je yg laen tk tawu .. k larh .. bye .. ALANG TAK MAO NANGIS2 LAGI TAW .. BUBYE

No comments:

Post a Comment