ShoutMix chat widget

Friday 27 May 2011

Banyak pengelaman =)

Hey <3
Korang macam mane sihat ?? Beberapa nie saya dilanda selsema batuk dan sakit teka.. kesian saya ;( korang 
? saya dah lama tak update blog ni kan .. bile orang tanya ' kau tak update blog kn ? ' mesti jawapan saya ' malas ;D ' biasa lah kecik lagi kan ? korang tahu beberapa minggu dan hari nie bnyak cerita yang saya nak kogsi dengan korang nak tahu tak nak tahu tak ??? .. mesti nak kan ? :D

1 . Saya bergaduh dengan kawankawan saya .. semuanya angkara saya yang terlampau ego dan selfish . kalau korang nak tahu lebih lanjut tengok lah dekat bawah :


CLICK UNTUK TUMBESARAN






Mesti korang rasa pelik kan sebab apa kite orang gaduh . sebab nye nadhirah tuh die pegi taman puncak alah dekat jea pon ngan umh saya. cbe lah pnggil2 kew. sabo je lah ! tapitapi itu sebab saya . saya terlampau selfish dan ego . nak mnang jea ! hurxm ! nak tanya korang yang kenal saya . KORANG MELUAT KE DENGAN PERANGAI SAYA ?

2. Happy sangatsangat cz ayap dah tahu yg saya suka die . tk pyah lah nak pendam . selalu kan masa saya rehat . saya suka makan berdiri , dan saya selalu perasan yang die pandang saya ! saya nie perasan sangat kankan ? hurm .. korang pernah tak alami perkara yang sama macam saya nie DEMAM CINTA . tapitapi korang jangan anggap yang saya couple dengan dia . tapi kan , saya nak couple sngatsangat dengan dia . aduh ambik kau tibatiba dia baca entry nih . pehhh ! MALU LAH SAYA SYIAL  membemembe dia selau kacau saya dia kata hai :) AYAP haha . time tuh malu gylak . tak tahu nak ckp ape .! hurm SAYA SYG DIA TAPITAPI DALAM MASA YANG SAMA SAYA SUKA BUDAK TUTTT !   yang mana yang tahu saya suka sapa senyap eh ! LOVE YOU !!


3. Weyh periksa dah abis dah pun .. ary nih ary jumaat kan ade yg paper dh dapat .. tapi tak gagal ada a b c .. c tuh pon KT .. hurmx ,.. hehe ! LOVE YOU .. 


4 . CUTI SUDAH BERMULA , SO SAYA HARAP KORANG JAGA DIRI YA . bak kata ustad fahmi cuticuti juga tapi jangan lah smpai tinggal buku ya ? SELAMAT BERCUTI !!

No comments:

Post a Comment